100% гарантія безпеки замовлення в інтернет-магазині розплідника саджанців “Сади на Дачі”
Безпроблемне повернення та обмін товару, який Вас не задовільнив
Ми цінуємо кожного свого клієнта і націлені на добрі і довгострокові відносини.
У своєму розпліднику ми пропонуємо тільки високоякісні саджанці та супутні товари, які допоможуть Вам зробити свою садову ділянку чарівною без зайвих трудовитрат.
Весь посадковий матеріал вирощений співробітниками розплідника, що дає нам можливість гарантувати високу якість саджанців і забезпечити різноманітність сортів для задоволення найвишуканішого смаку.
Ми дбайливо ставимося до наших саджанців, тому особливу увагу приділяємо упаковці, яка захистить рослини при транспортуванні і саджанці будуть Вам доставлені в належному вигляді.
Служба турботи про клієнтів
Ми надаємо гарантію на товари, куплені в нашому інтернет – магазині, протягом 14 днів після отримання посилки (згідно із Законодавством України).
Іноді, з саджанцями трапляються неприємності, такі як: поломка саджанця при транспортуванні, порушення упаковки саджанця і, як наслідок, засихання кореневої системи. Зв’яжіться з нами, і ми замінимо Вам саджанці.
Порядок обміну (повернення) товару і повернення коштів за товар неналежної якості.
1) Напишіть нам на пошту: sadunadaci@gmail.com
Тема листа: “Проблема з замовленням №_“
У листі, опишіть проблему, яка виникла, обов’язково прикріпіть фотографії товарно-транспортної накладної та фотографії товарів неналежної якості.
Маркування товарів повинно бути не пошкодженим.
2) Протягом 3-х робочих днів, з Вами зв’яжеться наш співробітник для вирішення ситуації, яка виникла.
3) Обмін товару * здійснюється після повернення Вами товару, в наш магазин.
Обмін буде здійснений протягом 7-ми робочих днів після отримання нами повернення товару, за умови наявності необхідного товару на складі нашого інтернет-магазину і можливості відправлення саджанців (сезон). У разі, якщо товару немає в наявності, термін обміну збільшується на термін, необхідний для доставки товару на склад нашого інтернет-магазину.
Якщо сезон відправлення саджанців уже закінчений, обмін товару буде здійснено протягом 10-ти робочих днів, після початку наступного сезону відправлення саджанців.
4) Повернення товару неналежної якості, здійснюється протягом 14-ти днів після отримання Вами, посилки *, за умови виконання дій, зазначених у п.1 цього Розділу (Порядок обміну (повернення) товару і повернення коштів за товар неналежної якості).
5) Повернення грошових коштів за товар неналежної якості, буде здійснено протягом 10-ти робочих днів, після повернення Вами, товару.
Для цього необхідно:
Надіслати лист на пошту: sadunadaci@gmail.com
Тема листа “Повернення грошових коштів за замовлення №_“
У листі необхідно написати номер картки банку або номер рахунку, на який Ви хочете отримати повернення грошових коштів та ПІБ одержувача.
* Посилка повинна бути отримана у відділенні транспортної компанії не пізніше, ніж через 3 календарних дні після прибуття.